Za priorytet uważamy sprawne administrowanie powierzoną nam nieruchomością, tak więc w tej materii zapewniamy najwyższe standardy.
Naszym obowiązkiem jest:
- spełnianie wszystkich wymogów związanych z zapewnieniem nieruchomości dostaw energii elektrycznej, gazu, dostaw wodyi odprowadzania ścieków;
- sporządzanie dokumentów na dostawy, usługi i roboty oraz kontrola ich realizacji;
- ubezpieczenie nieruchomości;
- inwentaryzowanie pomieszczeń w nieruchomości wspólnej;
- weryfikacja stanu prawnego i faktycznego nieruchomości;
- prowadzenie wykazu lokali i pomieszczeń przynależnych właścicieli;
- przygotowanie, zwoływanie i obsługa zebrań;
- przechowywanie dokumentów dot. nieruchomości;
- obsługa prawna z zakresu administrowania i zarządzanianie ruchomością wspólną;
- opieka nad pracami wykonywanymi na rzecz wspólnoty oraz egzekwowanie konsekwencji za niewywiązywanie się z umowy;
- udzielanie informacji zainteresowanym właścicielom nieruchomości z zakresu administracji obiektem;
- ewidencja oraz archiwizacja korespondencji dotyczącej nieruchomości.